adult iconKlacht over de gemeente

Beschrijving

Het kan zijn dat je ontevreden bent over de manier waarop je door een medewerker van de gemeente bent behandeld. Je kunt dan een klacht indienen. Een klacht gaat over gedrag van een ambtenaar of bestuurder van de gemeente. Ook geef je precies aan wat er gebeurd is.

Aanvragen

Wil je iets melden over de woonomgeving ( lantaarnpaal, takken van bomen, scheve stoeptegel). Geef in dat geval via Meldpunt Openbare Ruimte de melding door aan de gemeente.

Ben je niet tevreden over de manier waarop je door een medewerker van de gemeente bent behandeld? Soms kan de klacht worden opgelost door te bellen met de betreffende medewerker.

Je dient een klacht bij ons in via:

Digitaal

Schriftelijk

  • Gemeente Raalte, Postbus 140, 8100 AC Raalte

Bijzonderheden

Ben je niet tevreden over de afhandeling van de klacht door de gemeente? Dan kun je de klacht, met de reactie van de gemeente, voorleggen aan de Overijsselse Ombudsman.

Contact met de gemeente

Het gemeentehuis is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur op telefoonnummer 0572 34 77 99.

Wil je een mail sturen dan kan dat naar Info@raalte.nl.

Bezoekadres gemeentehuis

  • Zwolsestraat 16 Raalte

Postadres gemeente

  • Postbus 140, 8100 AC Raalte

Bezoekadres gemeentewerf ( alleen op afspraak)

  • Enkstraat 27 Raalte.

Openingstijden balies gemeentehuis (alleen op afspraak)

Maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 13:00 uur.

Op dinsdag is er een avondopenstelling van 17:00 uur tot 20:00 uur.

Social Media

De gemeente Raalte heeft diverse social media kanalen. 

Wij zijn bereikbaar via