default iconEnquête inkoop- en aanbestedingsbeleid

Als gemeente kopen we allerlei producten en diensten in. Van lantaarnpalen tot pennen. En van het aanleggen van straten tot het inhuren van uitzendkrachten. Daarbij kijken we naar kwaliteit en de prijs. Waar het kan proberen we zoveel mogelijk lokaal zaken te doen.

In ons beleid staat hoe we met inkoop- en aanbestedingen omgaan. Het beleid is in 2017 vastgesteld. Tijd voor een evaluatie!

We zijn benieuwd naar jouw input. Deel jouw mening via de korte vragenlijst.

> Naar de vragenlijst (<10 min)

Je kunt de vragenlijst t/m 19 juli 2023 (anoniem) invullen. We bespreken de resultaten met een afvaardiging van ondernemers. De uitkomsten nemen we mee bij het opstellen van ons nieuwe inkoop- en aanbestedingsbeleid. Het doel is het beleid door het college van B&W en de gemeenteraad van gemeente Raalte vast te stellen in het vierde kwartaal van 2023.

Contact met de gemeente

Het gemeentehuis is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur op telefoonnummer 0572 34 77 99.

Wil je een mail sturen dan kan dat naar Info@raalte.nl.

Bezoekadres gemeentehuis

  • Zwolsestraat 16 Raalte

Postadres gemeente

  • Postbus 140, 8100 AC Raalte

Bezoekadres gemeentewerf ( alleen op afspraak)

  • Enkstraat 27 Raalte.

Openingstijden balies gemeentehuis (alleen op afspraak)

Maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 13:00 uur.

Op dinsdag is er een avondopenstelling van 17:00 uur tot 20:00 uur.

Social Media

De gemeente Raalte heeft diverse social media kanalen. 

Wij zijn bereikbaar via